mandag den 1. august 2011

Klar, parat....Fashion Week!

Modeugen står for døren, en dejlig tilbagevendende begivenhed, som alle i branchen ser frem til. Der bliver hentet en masse inspiration, der bliver kindkysset i alle retninger og så bliver der drukket champagne - altid hyggeligt!

I år skal jeg arbejde på to shows, så jeg har travlt med forberedelserne. Det ene show er for designer Nina Robenhagen, hvor jeg er key make-up artist - der vil komme et portræt af designeren senere.
Det er altid sjovt at arbejde på shows, da der hersker en helt speciel stemning. Man har travlt, der er mennesker overalt og en voksende fornemmelse af kaos, og så har man det bare rigtig sjovt. Alle arbejder hårdt med højt humør mod det fælles mål, at showet bliver vellykket, og når det hele bare klapper er det fantastisk.

Der vil komme forskellige indlæg fra modeugen, hvor jeg vil berette om mine oplevelser back-stage og mere generelt, så hold øje her på siden hvis du vil have et indblik i denne sæsons modeuge.

Imorgen kommer det lovede indlæg om bikinier til enhver kropstype, så hvis du er en af de heldige der har ferie til gode, kan du nå at få fif til den rette bikini til dig.

/Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar