onsdag den 24. august 2011

Jeg drømmer om...

En ny sæson er skudt i gang, og butikkerne bugner af nye skønne og fristende varer. Jeg er faldet over tre absolutte musthaves, som jeg må dele med jer. I mine øjne kan man ikke få for meget dullegrej, og ja, jeg har også rigtig meget i skufferne og på hylderne, men jeg kan godt lige få plads til disse tre skønne nyheder.


Mange kvinder er allerede vilde med duftene fra Marc Jacobs, og jeg er sikker på at det nyeste skud på stammen bliver endnu en stor succes. Det er en fortolkning af den populære duft Lola, den nye variant hedder Oh Lola!, og det er en lettere og mere girly version end originalen Lola. Duften er frisk og sød - dog ikke kvalmende - med noter af vanilje, jordbær, pære, sandaltræ og pæon.
Skuespillerinden Dakota Fanning er model i de fine kampagnebilleder, en ung upcoming skuespillerinde, som har fået sit store gennembrud som vampyr i Twilight-sagaen.
Oh Lola! er ude i butikkerne nu, og fås i 30, 50 og 100 ml Eau de Toilette.


Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er meget glad for Esteé Lauders produkter. De laver nogle effektive produkter, som holder hvad de lover. Især er jeg pjattet med deres hudpleje, men på make-up siden er der kommet en nyhed, som er virkelig skøn. Vidunderet hedder Illuminating Powder Gelée, og den bruges som highlight - både på kindben, på øjne og på kraveben. Den giver en fantastisk glød til huden, som kommer til at se flot og velplejet ud. Konsistensen er cremet, men når den kommer på huden tørrer den og bliver mere pudder-agtig. Desværre er det kun en limited edition, så hvis du er vild highlighter, skal du hurtigt ud og have fat i dette lille vidunder.


Hver eneste gang Chanel lancerer nye neglelakker starter hypen - Chanel fans og alle med hang til flotte negle er hurtigt ude og indkøbe den flotteste af farverne. Denne sæson er ingen undtagelse, og disse nye lakker har været offer for utrolig meget omtale, og de er længe ventede.
Det drejer sig om tre metalliske lakker i farverne Graphite - en mørk grå med meget glimmer, Perdiot - en grønlig nuance som changerer i guld og Quartz - en gråbrun lak med shimmer, som minder om den populære Particuliére.
Hvis du også har hang til Chanel og deres fine neglelakker, skal du være hurtigt ude - de bliver udsolgt fra butikkerne hurtigere end man tror.

Vi ses derude i butikkerne - jeg håber jeg kommer først ;-)

/Anne

1 kommentar:

  1. Åhh Anne, jeg får lyst til at tage ud og shoppe nu. Jeg skal da vist kigge lidt nærmere på de neglelakke (man er vel lidt lakkoman) men måske skulle jeg kaste mig ud i en highlighter.

    SvarSlet