mandag den 18. juli 2011

Summer items part 1

I skrivende stund sidder jeg i skyggen og skriver dette indlaeg - jeg er paa ferie med hele familien da min kaere far bliver hele 65 aar. Saa i de naeste 14 dage vil alle blogindlaeg have et strejf af sydens sol, sommer og charme. Jeg haaber I kan laese med nu naar, der ikke er et normalt dansk tastatur at skrive indlaegene paa.

Naar jeg er paa ferie skal det vaere nemt og bekvemt, men absolut ogsaa paent. Denne sommer har jeg koebt to par ens sandaler netop fordi de opfylder disse krav. For et par uger siden var de med paa Roskilde Festival, hvilket de klarede med bravour og hernede paa Kreta sidder de konstant paa mine foedder.
Sandalerne er fra Rubberduck, og de er fundet i Aarhus i en lille butik nede paa Klostertorvet til den nette sum af 150 kr - ret billigt! Udover at jeg synes de er super fine i baade farver og design, kan de holde til at blive vaade - hvilket var en stor fordel paa Roskilde, men absolut ogsaa paa Kreta, hvor jeg tager dem paa ude i havet, saa jeg ikke skaerer mig paa skarpe sten.

De minder mig om de sko og sandaler man havde paa som barn, saa det er lidt hyggeligt som voksen at rende rundt i lignende sko. Materialet er ikke saa stift som det ser ud til, efter en times tid sidder de rigtig godt paa foden.
Jeg koebte foerst et par i den skirgende koral farve - jeg elsker farver, og de ser super fine til brune ben samt de er gode til at give lidt kant til et neutralt outfit. Derefter koebte jeg parret i sort med den hvide blomst, da jeg synes de har lidt et Chanel look og har et mere klassisk touch over sig. Jeg ved de ogsaa faes i hvid med sort blomst paa - det er ikke nemt at vaelge naar man synes de alle er fine...

Har I fundet et par yndlings sandaler her til sommer?

/Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar