torsdag den 14. juli 2011

GRAND OPENING!

Første indlæg i min spritnye blog - where to start?

Denne blog har været undervejs i et stykke tid, der er blevet talt meget om at nu burde jeg vist snart begynde at blogge - men ja, tiden går og bloggen har lagt i dvale.
Nu skal det være, og det er med sommerfugle i maven, at jeg begynder som blogger; for der er jo så mange blogs derude, og gad vide om jeg kan "finde" ud af at blogge?!

Hvad bloggen kommer til at handle om giver lidt sig selv taget titlen STYLISTA  i betragtning. STYLISTA er en kombineret mode, trend, stil, make-up og beauty blog, hvor jeg via mine observationer i mit job som stylist og make-up artist vil give jer læsere en blog, hvor I kan søge vejledning og gode råd. Det er ikke en personlig dagbog, hvor jeg udelukkende vil skrive om min smag og mine præferencer. Jeg vil forsøge at være så objektiv som mulig, og komme med indlæg hvor man kan søge løsninger og inspiration.

Mit arbejde som stylist og make-up artist giver mig en meget spændende og alsidig hverdag, hvor ikke to arbejdsdage er ens. Gennem mit arbejde får jeg en masse erfaringer indenfor mode, make-up, trends osv. og disse erfaringer vil jeg gerne dele gennem min blog. Hvis du som læser sidder og har et emne du gerne vil læse om, så send mig endelig en mail - input er altid godt og givende. 
Jeg vil ikke blogge hver dag, jeg vil derimod satse på at komme med to til tre fyldige indlæg om ugen.
Jeg glæder mig meget til at komme igang, og jeg håber at du som læser vil komme med feedback - positiv som negativ - så jeg kan få skabt en blog hvor flest mulige læsere kan få gavn af den.

Tak fordi du kiggede forbi.

/Anne 


Se mere information på www.annerimmer.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar