onsdag den 2. november 2011

Tak Dior!


En kombination af vejret, neglelak og mit arbejde, hvor jeg jo bruger mine hænder meget, har resulteret i meget tørre neglebånd - og det ser bare ikke pænt ud! Jeg er ikke en af de piger, der gider bruge meget tid på mine negle, så det jeg bruger må ikke være tidskrævende og så skal det være effektivt. Jeg har prøvet et par forskellige neglebånds cremer, som alle har været okay, men jeg har ikke været overvældet af effekten.
Forleden anbefalede en kær kollega mig at bruge neglebånds cremen fra Dior - tak for den anbefaling!

Vidunderet hedder Dior Creme Apricot, og er en klassiker i Dior's imponerende sortiment. Cremen er lidt tyk og klistret, men det betyder ingenting når man oplever virkningen. Jeg masserede den ind i mine tørre neglebånd om aftenen, og om morgenen var de bløde og pæne igen. Cremen har en fin orange farve, og dufter af, ja, abrikos! Jeg har en ting med indpakning og æsker, og kan godt finde på bare at købe noget pga. en fin emballage. Dior har som emballage valgt en fin rund pille æske i retro stil, så den kan nemt tåle at blive vist frem på badeværelses hylden. Endnu et plus er, at den også kan bruges på læberne, som bliver bløde og lækre med en pænt skær.
Jeg kan ikke sige noget grimt om dette lille vidunder fra Dior - køb den!

Vil du læse andre anbefalinger af Dior's kult produkt, så læs mere her.

/Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar